Månadens kvinnoförbundare: Sigrid Heinricius

Svenska Kvinnoförbundet i Vasa presenterar Sigrid Heinricius, månadens kvinnoförbundare i december.

Månadens kvinnoförbundare: Gun Mannila

Svenska Kvinnoförbundet i Sibbo presenterar Gun Mannila, månadens kvinnoförbundare i november.

Månadens kvinnoförbundare: Mari-Ann Esch

Svenska Kvinnoförbundet i Närpes presenterar Mari-Ann Esch, månadens kvinnoförbundare i november.

Månadens kvinnoförbundare: Ingeborg Palmén

Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs presenterar Ingeborg Palmén, månadens kvinnoförbundare i oktober.

Månadens kvinnoförbundare: Gunvor Leander

Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs presenterar Gunvor Leander, månadens kvinnoförbundare i oktober.

Månadens kvinnoförbundare: Gunilla Eklöf

Svenska Kvinnoförbundet i Sibbo presenterar Gunilla Eklöf, månadens kvinnoförbundare i september.

Månadens kvinnoförbundare: Kerstin Ventus

Svenska Kvinnoförbundet i Sibbo presenterar Kerstin Ventus, månadens kvinnoförbundare i september.

Månadens kvinnoförbundare: Heidi Antti-Lindholm

Svenska Kvinnoförbundet i Borgå presenterar Heidi Antti-Lindholm, månadens kvinnoförbundare i augusti.

Månadens kvinnoförbundare: Margaretha Wolff

Svenska Kvinnoförbundet i Ekenäsnejden presenterar Margaretha Wolff, månadens kvinnoförbundare i juli.

Månadens kvinnoförbundare: Kerstin Meinander

Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs presenterar Kerstin Meinander, månadens kvinnoförbundare i juni.