Aktuellt

Månadens kvinnoförbundare: Ebba Jakobsson

Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs presenterar Ebba Jakobsson, månadens kvinnoförbundare i juni.

Månadens kvinnoförbundare: Tarja Rinne

Svenska Kvinnoförbundet i Pargas presenterar Tarja Rinne, månadens kvinnoförbundare i maj.

Månadens kvinnoförbundare: Laura Finne-Elonen

Svenska Kvinnoförbundet i Sibbo presenterar Laura Finne-Elonen, månadens kvinnoförbundare i april.

Månadens kvinnoförbundare: Solveig Kaiser

Svenska Kvinnoförbundet i Sibbo presenterar Solveig Kaiser, månadens kvinnoförbundare i april.

Månadens kvinnoförbundare: Ulla-Maj Salin

Svenska Kvinnoförbundet i Korsholm presenterar Ulla-Maj Salin, månadens kvinnoförbundare i mars.

Månadens kvinnoförbundare: Carola Lithén

Svenska Kvinnoförbundet i Korsholm presenterar Carola Lithén, månadens kvinnoförbundare i mars.

Månadens kvinnoförbundare: Saga Lindqvist

Svenska Kvinnoförbundet i Närpes presenterar Saga Lindqvist, månadens kvinnoförbundare i februari.

Månadens kvinnoförbundare: Marianne Nyqvist-Mannsén

Svenska Kvinnoförbundet i Närpes presenterar Marianne Nyqvist-Mannsén, månadens kvinnoförbundare i februari.

Månadens kvinnoförbundare: Alice Tabelle

Svenska Kvinnoförbundet i Jakobstad presenterar Alice Tabelle, månadens kvinnoförbundare i januari.